2012. június 28., csütörtök

Mosolyfakasztó - 08.26.






Marilyn Monroe szobor, Chicago








A vén dög







 Jó gyerek













Férfiak









Mrrr!





Jótanács

Fénykép



Játsszunk?


Fénykép




Cinkeség


Fénykép




Szociális segély







 Régi szép idők

 

Három idős néni a régi szép időkről beszélgetnek.
-Régen ilyen szép,hosszú,vastag uborkákat lehetett kapni a piacon és sokkal olcsóbb is volt. - Mondja az egyik és mutatja is az uborka méretét a kezével.
-Bizony így volt és két ekkora fej hagymát adtak a mai egy fej áráért. - Teszi hozzá a másik és ő is mutatja,hogy mekkora hagymák voltak.
A harmadik,aki tök süket nézi őket elgondolkozva majd megszólal:
-Na erre a férfira én is jól emlékszem csak a neve nem jut eszembe.




Munkakedv







Segíccsünk!







  Cseresznyelegyek





  Hofi Gézától


 

Pöszék

 

 

  Na jó, nem minden férfi ilyen

 

 

 

Baleset jegyzókönyv

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

Kíváncsiak voltak balesetem részleteire, így ezúton megosztom azt Önökkel:
Szakmámat tekintve fűtésszerelő vagyok. A baleset napján éppen egy tízemeletes ház tetején dolgoztam egyedül. Amikor befejeztem a munkát, megállapítottam, hogy maradt még vagy 200 kilogrammnyi szerszámom a tetőn. A lift nem működött, így ahelyett, hogy ezeket a szerszámokat tíz emeleten keresztül kézben cipeltem volna le, úgy döntöttem, hogy egy hordóban fogom őket leereszteni a tetőről, kötél és csiga segítségével.


Miután a földszinten rögzítettem a kötelet, felmentem a tetőre és bepakoltam a szerszámokat a hordóba. Ezután lementem a földszintre, kioldottam a kötelet, és jó erősen tartottam, hogy a 200 kilónyi szerszám lassú leereszkedését biztosítsam. A baleseti jelentés 11. szakaszában láthatják, hogy testsúlyom 60 kg. Elképzelhetik a meglepetésemet, amikor a 200 kilónyi szerszám súlya hirtelen felemelt a levegőbe. Én lélekjelenlétemet elvesztve elfelejtettem elengedni a kötelet.
Szükségtelen említenem, hogy meglehetősen ijesztő ütemben repültem felfelé az épület fala mentén, neki-neki ütődve annak oldalához. Az ötödik emelet magasságában találkoztam össze a lefelé zuhanó hordóval. Ez a magyarázata a repedt koponyámnak és a törött kulcscsontomnak. Csak kevéssé lassultam le, és így folytattam az egyre gyorsuló emelkedésemet és meg sem álltam addig, míg a jobb kezem ujjpercei öt centi mélyen bele nem fúródtak a csigába. Ez alkalommal szerencsére visszanyertem a lélekjelenlétemet és meg tudtam markolni a kötelet a fájdalom ellenére.

Ezzel egy időben a hordó nekicsapódott a földnek, aminek következtében letört az alja és a benne lévő szerszámok mind kiszóródtak. Így most már üres volt ahordó, így elkezdtem nagy sebességgel lefelé zuhanni az épület fala mentén.

Az ötödik emelet közelében ismételten összetalálkoztam a hordóval, ami éppen felfelé tartott. Ez a magyarázata mindkét törött bokámnak és a hasadásoknak a lábszáraimon. Amikor nekicsapódtam a hordónak, eléggé lelassultam ahhoz, hogy csak három hátcsigolyám, két bordám törjön el, amikor a földre érkezvén a szerszámokra estem.
 

Sajnálattal jelentem, hogy amint ott feküdtem a földön nagy fájdalmak közepette, ismét elvesztettem a lélekjelenlétemet és elengedtem a kötelet. Ekkor a hordó hirtelen megindult egyenesen felém, egyre gyorsuló, szédítő sebességgel. A hordó leérkezvén, eltörte a medencecsontomat. Sajnálattal kell közölnöm, itt elvesztettem az eszméletemet, és többre nem emlékszem...
Remélem, ez elegendő információ a biztosítótársaságnak. Kérem, fogadják el a fájdalmasan kimerítő magyarázatomat és küldjék számomra a baleset biztosításom összegét.

 

Natúrszolárium

 

 

 

 Döbbenet

 

 

 

 Székelyvicc

 Székely meg a fia ácsolják a tetőt.
Egyszer csak a fiú megbotlik,és elkezd csúszni a tetőn lefele.
Közben azt kiabálja:
- ÉÉÉdesapám Lezuhanok!!!
Az öreg székely erre széttárja mindkét kezét és megszólal:
- Oszt nincs elég hely??????

 

 Korkép, körkép...

     21. "Rohadt szarul vagyok, olyan jó lenne, ha itt lennél" - totál részeg            pasimtól, aki mellettem feküdt az ágyban -

          22. "Azt hiszem jól sikerült a tegnapi betépés. Semmire sem emlékszem és  egy pályaudvaron vagyok ahol főleg németül beszélnek. Lehet hétfőn nem megyek be melózni"

"A hétfői meló miatt ne aggódj, ma kedd van. Már a rendőrség is keres, anyádék büszkék lesznek rád Amúgy hol a répában vagy?"

          23. A kollégium örömei: most faragtam felespoharat egy krumpliból.


          24. Elaludtam a vonaton. Itt ülök egy megállóban. A helyiek azt mondják hogy ez Észak-Szlovákia. Nem hiszek nekik. Nem akarok!


         25. Hülye 5let volt tőled, hogy a lépcsőházban síeltél, de az ajtót nyitó      nénit, akit elütöttél, a mentősök a diliosztályra vitték. Nem hittek neki a cserbenhagyásos síelőt.

 


Jósnőnél

 Egy lány elmegy a jósnőhöz:
- Két férfi is szerelmes belém. Melyik lesz közülük a szerencsés?
- Béla fogja feleségül venni. Géza lesz a szerencsés.

 

  Jótanács

 Fénykép

  

 

 Revans

 Fénykép

 

 

 Gyerek

 

 

 

 Ajándék

 Fénykép: Hoztam neked virágot...csak megettem....:)

  de megettem...

 

 

 A nők

 

 

 

  Békafogta

 

 

 

Macska támadás







Ha szereted az átverősdit








 


Röhögőgörcs gyűjtemény (5 perc)

 



 Vidám showműsor  újságokkal






Kicsi a rakás

 
Bár kreált kép, de aranyos





 Téli történet

Óvodások készülnek az udvarra. Az egyik sehogy se boldogul a cipővel.
Erre odamegy neki segíteni az óvó néni. Bizony nagyon megizzadt, amire
a kisfiú lábára felráncigálta a csizmát, ám alighogy letörölte a
homlokáról a verejtéket, a kis-srác azt mondja:
- Óvó néni, fordítva van a lábamon a csizma.
A nő látta, hogy a gyereknek igaza van, hát gyorsan lehúzta róla, és
ismét nagy kínlódások közepette, most már rendesen felcibálta a
kis-srác lábára. Ekkor a kisfiú megint csak megszólal:
- Ez nem is az én csizmám!
A nő egyre idegesebb lett, őrült tempóban lerángatta a gyerek lábáról
a csizmát, miközben az folytatta a mondókáját:
- ... hanem a bátyámé, csak ő már kinőtte, és ma reggel ezt adta rám az anyukám.
Az óvónő már lilát látott, de uralkodott magán.
Ismét ráadta a kisfiú lábára a csizmát, pedig még mindig nagyon sok
tuszkolást igényelt a művelet.
Na, végre, gondolta az óvónő, majd megkérdezte a gyereket:
- Pistike, hol a sapkád?
Mire a gyerek:
- A csizmámban!






Generációk

Fénykép





Kánikulában

 Fénykép: Csak szólunk, hogy elég meleg van odakint...




Kis apróságok az életünkből








Cicaság

 Fénykép






Angliai magyarok

Fénykép: :DDD






Építőbrigád

 






  
 Hogyan ébressz fel egy alvó gyereket
 




Bölcs macska






Bölcs macska 2










Szurikáták

Fénykép: Napi vidámság :)







Lúzerek


 





60-as évek

 Indul a muzsik (az orosz paraszt) a földjére, de kb. 50-lépésenként megáll, végigtapogatja a zsebeit és közben mormolja:
- vodkácsku, pravdácsku, párttagkönyv; 
megy tovább és ez így folytatódik: -vodkácsku, pravdácsku,-párttagkönyv… 
kiér a földjére, húz egy kortyot a vodkából, és a fejéhez kap;
- a fene egye meg, a kapát nem otthon hagytam a nagy igyekezetben?





 Lóri

Egy idős hölgy papagájt vásárol az állatkereskedésben, ám otthon elkeseredve fedezi fel, hogy a madár reggeltől estig folyamatosan káromkodik.

- Na figyelj Lóri, büntetésből beteszlek a mélyhűtőbe egy negyed órára.

A büntetés letelte után megkérdezi a papagájtól:

- Na Lóri, jobb belátásra tértél?

- Ide figyelj, te repedtsarkú satrafa! Mielőtt felelnék, gyorsan mondd meg: az a szegény csirke ott bent, mi a szart követett el ellened?








Móricka


Mórickát dorgálja az apukája:

- Kisfiam, pont úgy eszel, mint a malacok! Igen, pont olyan vagy mint egy malac! Tudod egyáltalán mi az a malac?

- Igen, papa! A malac egy nagy disznónak a gyereke






 Három kívánság


Paraszt bácsi kifogja az aranyhalat.

- Ha visszadobsz, kívánhatsz hármat.

- Szeretnék egy házat.

- Rendben! Milyen alapú hitellel szeretnéd? Huf/Eur/CHF?

- Olajban vagy zsírban süsselek ki, b@ meg???!!

 





 Minden nézőpont kérdése

Fénykép: Minden nézőpont kérdése...
 






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése