2015. október 11., vasárnap

És láttam új Eget és új Földet - Biblia


Sokan kérdezik mi is az az Új Föld. Hiszik is meg nem is ezt a csodát. Pedig a Bibliában is találunk rá utalást. Tehát ez már kétezer éve ott volt a lehetőségeink között.
Milly





Jelenések :

És a szent várost, az új Jeruzsálemet is láttam, amint alászáll a Mennyből az Istentől, felkészítve, mint egy menyasszony, aki férje számára van felékesítve. Hallottam, hogy egy hatalmas hang szól a trónus felől: 'Íme az Isten sátora az emberekkel van, és Ő velük fog lakni, ők pedig népei lesznek, és maga az Isten lesz velük; és letöröl minden könnyet a szemükről, és halál sem lesz többé, sem gyász, sem jajkiáltás, sem fájdalom nem lesz többé, mert az elsők elmúltak.' A trónuson ülő ezt mondta: 'Íme, újjáteremtek mindent.' És így szólt: 'Írd meg, mert ezek az Igék megbízhatók és igazak!' És ezt mondta nekem: 'Megtörtént! Én vagyok az Alfa és az Omega, a kezdet és a vég. Én adok majd a szomjazónak az élet vizének forrásából ingyen. Aki győz, örökölni fogja mindezt, és Istene leszek annak, az pedig fiam lesz.

De a gyáváknak és hitetleneknek, az utálatosaknak, gyilkosoknak és paráznáknak, a varázslóknak és bálványimádóknak, és minden hazugnak meglesz az osztályrésze a tűzzel és kénnel égő tóban: ez a második halál." (Jelenések 21:1-8)



Megjegyzés: Sok mai üzenetben emlegetik az Új Jeruzsálemet. Ezt a csodás jövőbeli képet látták már az apostolok. Az azóta eltelt időben valami mégis megváltozott. A mostani üzenetek szerint mindenkit igyekeznek az égiek felébreszteni, elindítani a Fény felé. Büntetés nincs, mindenki maga szabja meg a sorsát a cselekedeteivel és oda kerül, ahová aszerint való. Tehát választhatunk.... mint ahogy a többség már választott is, mert a Jelenések között bizony voltak iszonyú bolygószintű pusztulást leíróak is, ami már nem fog számunkra megvalósulni... mert kiérdemeltük.
Milly







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése