2014. augusztus 11., hétfő

Néha néha én sem - Meleron


".... tudod...néha én sem ragyogok ..néha merengek csak ..néha fakón pislogok...s tudod néha régen én is folyton arra vágytam, hogy ragyogjak és legyen boldog minden napom ...s vágytam rá, hogy ..ne legyen se Földi se Éteri harcom...és legyek csak egy...végtelen szelíd úttal rendelkező semmiség.... De megértettem....sok-sok éven át ..., hogy nem lehetünk minden nap csak ragyogó csilllogó szeműek ...lelkűek...mert EMBER BŐRBE ..el elviselhetetlen lenne a Földi Emberi idegrendszernek ... Az emberi teszt...úgy van megtervezve, hogy néha...felragyogjon néha...elcsendesedjen ..vagy épp ... fáradtan vonszolja magát... Ha ezt elfogadod...sokkal könnyebb..mintha hajszolni a sosem létező örök ragyogást... S most csak nézlek Téged szelíden ... s azt kívánom Neked... éld meg minden perced annak ....aminek Lelked ajándékozza...s lásd meg benne gyönyörű Lelked... tanítását... sugallatait.... tesztjeit és ...kiképző táborát... Sok erőt kívánok magadhoz ..Földön innen ..s azon túl is !
Nem e Világi szeretettel : Meleron "'

Meleron Entitas
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése