2014. január 12., vasárnap

Tanulás vagy Szeretet? - Ofélia a Tündér


 Nincs megtanulandó lecke. Inkább csak arról szól, hogy tudomásul vegyétek.

Tom Fodor fordítása
Daniel Scranton Ofélia a Tündér

Tanulás

Itt vagyok, Ofelia vagyok, a Szeretetem feletek árad.
A Szeretetem végtelen, nem ismer határokat, hiszen aki vagyok az a Szeretet, aki vagyok az végtelen.

A mai üzenetem a tanulásról szól. Azt vélitek, hogy tanultok, hogy vannak olyan dolgok amiket nem tudtok, amiket az élettapasztalataitok során felfedeztek. Szeretném, ha ez az egész annyira egyszerű lenne, mint pusztán tudni, hogy Szeretet vagytok. Nincs megtanulandó lecke. Inkább csak arról szól, hogy tudomásul vegyétek.

Amint tudomásul veszitek, hogy minden Szeretet körülöttetek, akkor nincs mit megtanulni. Nincs szükségetek semmilyen eszközre vagy tapasztalatra, amely segítségével jobban megértenétek, hogyan is éltek a világotokban. Hiszen, amikor Szeretetként léteztek és a többieknek is megengeditek, hogy a Szeretet kifejeződései legyenek, akkor nincs szükségetek semmire, akkor ti vagytok minden és ezt tudjátok is. A Szeretet számos kifejeződése közül választhattok. Amelyeket nem választotok, azok is szinten a Szeretet(ből vannak). Lehetnek a Szeretet eltérő intenzitásai, de attól függetlenül azok. Lehet a fény nagyon le van csökkentve, de a Szeretet szikrája ott van.

Nekem nem kell megtanulnom azt, hogy hogyan legyek a Szeretet az én birodalmamban. Azt választom, hogy a Szeretet legyek. Nektek sem kell megtanulnotok, hogy hogyan legyetek azok akik vagytok, de azt kell választanotok. Időnként szem elől lehet téveszteni azt a Szeretetet, ami bennetek létezik, amik vagytok.

Ti a Szeretet csodálatos kifejeződései vagytok. Amikor képesek vagytok ezt meglátni és tudomásul venni, valamint megengeditek a többieknek, hogy ok is egyedi kifejeződések legyenek, akkor tudni fogjátok, hogy nincs több megtanulandó lecke. Akkor tudni fogjátok, hogy a tapasztalás nem azért van, hogy több tudást szerezzétek, vagy több bölcsességet fedezzétek fel. A tapasztalás a tapasztalásról szól. Arról, hogy az egy móka. Olyan, mint beledugni a kezeteket mélyen a sárba és megmarkolni.

Legyetek figyelmesek az életetekre és helyezzétek a magjába/velejébe azt a Szeretetet amik vagytok, azt a Szeretetet, amelyet adni tudtok,
azt a Szeretetet, amelyet meg szeretnétek tapasztalni.
Ofélia vagyok és Szeretlek benneteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése