2014. január 9., csütörtök

Sugallatok - Csaba írásai 2013.12.20.



Első sugallat.

                          Isten üzenete, neked-nektek!

 Mert én mondom neked, te belőlem vagy, te én vagyok.
Te megkaptad a teremtés szabadságát.
Minden ami a világban, körülötted van, te-ti teremtettétek.
Ne tekintsétek ezeket egyszerűen jónak vagy rossznak.
Éljetek a teremtő mában ! Vezérelje gondolatotokat a szeretet!
Csak az őszinte SZERETET !

Hidd a bizonyosságod, hogy rajtad múlik a jelen, és a jövő.
Engedd el félelmeidet!
És mindehez csak arra van szükség, hogy tudd ezt, mert TE TEREMTED a valóságod! 
És a élet nem jelöl ki számodra más utat, mint amit te elgondolsz magadnak!
Bizony mondom, te gondolod bele a létezésbe!
Ez a teremtés első lépése. 
A gondolatod a szülő,aki mindennek életet ad!

Lehetsz-Tehetsz-Elnyerhetsz bármit, amit elképzelsz magadnak!
De vigyázz ! Ha félsz, azt vonzod magadhoz, amitől rettegsz !
Ne félj semmitől ! Bízz a szeretet hatalmában  !
Mert én azt mondom nektek, Isten mindenné lesz !
És mindaz amit meg akarok tapasztalni önmagamról,
benned és rajtad keresztül tapasztalom meg .

Ne hidd, hogy féltékeny vagyok, aki mindent birtokol,
hiszen én vagyok a minden !
Ne hidd, hogy haragvó vagyok, mert én szeretlek benneteket,
és nem tudtok semmivel sem meg bántani !
Ne hidd, hogy bosszúálló vagyok. Kin állhatnék bosszút,
ha egyszer minden létező én magam vagyok !

Azért adtam nektek szabad akaratot, hogy megteremthessétek
amit meg akartok tapasztalni.
És nem büntetlek meg azért, ha helytelenül választottál!
Azt mondom nektek, nem fogok ilyet tenni.
Ebben a kijelentésemben rejlik a szabadságod az isteni
(zsarnokság) alól. Ezt a félelmet -vallásaitok által sugallva-
 a képzeleted gerjeszti.

Hazatérhetsz amikor csak akarsz, ismét együtt lehetünk.
A velem való együttlét élményét ismét megérezheted.
Amikor arcodon érzed a szellőt, amikor nyár estén a
csillagos égbolt alatt a tücsök ciripel.
Amikor megpillantasz egy szivárványt, amikor felsír egy
újszülött, egy csodálatos naplemente utolsó sugaránál,
egy csodálatos lét utolsó leheleténél.

Mindég veletek vagyok, az idők végezetéig !
Mert te meg én, EGYEK vagyunk !!!
Most és mindörökké. Ámen.



Légy a fény hordozója, mert az vagy ! Úgy legyen!






Második sugallat.


                  Az én magyar imám.

Miatyánk Úristen, ki vagy a mennyekben.
Segítsél bennünket további léptünkben.
Fáradságos harcunk a szívednek tessék.
Jöjjön el végre a régen várt Egység !
Erős magyar hitben, létre jön egy ország,
a szeretetben teljes, szép új Magyarország.
Amiképp a menyben sírni sosem kellett,
azonképpen itt a Duna Tisza mellett se kelljen.

Élnek az álmok, míg meg nem valósulnak.
S a kenyerünket kérlek add meg nekünk holnap.
Add meg ősi barna kenyerünket,hogy
segíthessük szeretetbe ellenségeinket.
Rossz akarat ne léphessen többé magyar rögre!
A szeretet az ősi erőnk, a magyar szívet mind fel töltse!


Boldogságos Szűz Mária, a magyarok védőszentje,
Maradj kérlek velünk, most és mind örökre !
Szeretetünk hassa át a földet, 
ébressze fel a még mindig tévelygőket !

Föld anyácskánk, gyorsan gyógyulj,
minél előbb jóra fordulj.
Segíts az ébredező népnek !
Hogy együtt kezdjünk, egy szép - új - létnek !


                



                  Köszönöm!

Köszönöm a létnek minden egyes percét.
Köszönöm a szívnek, minden újabb tervét.
Köszönetem és hálám felhatol az égbe.
Vele vagyok én igaz Egyességbe.
Szeretetben élve remek ez az élet.
Minden percét testvér, megoszthatom véled.
Szeretetben élve, szerethetünk nagyon.
Kereszten van mégis Jézus fent a falon.
Azt gondolom testvér, segítsük le róla.
Túl sokat volt miattunk kifeszítve lógva.
Nincsen tovább mese, mellé kell hogy áljunk.
És együtt kell a létet újra megformálnunk !





              Hogyan mondjam?

Hogyan mondjam - milyen, hogyan mondjam - merre?
Hogy vezesselek rá, mi az Isten terve?
Mit tervez ő velünk, miért küldött ide?
Mikor mehetünk majd ismét ő elibe?
Testvérem - barátom, tudom mi a sorsa,
minden egyes testvérünknek éppen mi a dolga!
Legfontosabb feladatod épp ugyanaz néked,
amit a többi testvérünk is meg tehet majd véled.
Össze kell hogy fogjunk, a sorsunk meg van írva.
Csak szeretetben élve jutunk fel a hídra.
Egy irányba megyünk, és vissza már nem nézünk.
Megtaláljuk, hittel az összes testvérünk.







                  Ős magyar hit

Ős magyar hit az erő, ősi hitünk a lélek.
Ős magyar hittel élni, nagy feladat kérlek.
Ős magyar hittel, ősi hitű lélek.
Szeretettel, hittel teljen el az élet.
Ős magyar hittel élve reménykedünk nagyon,
Bekopogtathatunk, egy fénnyel telt ablakon.
Nem hiába várod, elhiheted nékem.
Ősi hittel élő drága testvérem.


 

Vér Csaba.   2013 december 20.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése