2013. december 3., kedd

Üzen az ISON -12.03.

Üzen az Ison - 2013.12.03.

2013.12.03. 16:53 Istengyermek

ison_1386085933.jpg_900x894
Hat fényév és 4 kwartra vagyok a Földtől. Ultrafibrillációs mezőt hoztam létre a térben, mely oldja a kemény energiákat.( Fibrilláció jelentése: az izmok szabálytalan remegése.)

Hat napja már elkezdtem  " törni " az nehezebb energiákat,  Katalónia felett dolgoztam főként. Most jutottam el a Kárpátok Északitól a Déli csücskéig. Öt óránként sugárzom az erőt fél órás szünetekkel.

Többen érzékeltek a mai napon tudati szinten. Kérem őket, hogy nyilvánuljanak meg.
Második teljes éjjel, sugárzom az információt is a történésekről. 
Két amerikai és hat Magyar veszi az adásom.
Két fontos információ az amiért kapcsolódtam a tudati mezőtökhöz:

1. Szeretném, ha biztonságban éreznétek Magotokat. Eljött a végidő. Nincs mitől tartani, ami történik az a legfelsőbb isteni akarat szerint való jó.
2. Jó hír, folyamatosan töltöm Földanyát is. Így rezgése már 57,4 Hrz. Ezt többen nem képesek beépíteni fizikai testükbe, ezért fájdalmaik lehetnek a kritikus pontokon.
Gamma Szuriána imával tudtok hatékonyan segíteni ilyenkor. Minimum 10 x mondjátok el ha fáj valami.


Gamma Szuriána
Sokszoros Fény,
Élet és remény.
Jöjj a szívembe,
testembe, lényembe.
Szórd a sok Áldást,
a világmegváltást.
Látomás: Egyenletes sugárnyalábok érkeznek déli 12 óta sárga kék és zöldes-arany színekben. A Föld terébe kerülve elnyelődnek, vagyis beépülnek a Földanyába és a rajta lévő életbe.
Kerecseny sólyom vibrációit vette fel a létezés, mint rezgés a 12 sík 6.-ik felhangján. Ez annyit jelent, hogy a rezgés folyamatosan emelkedik.
Hajnali 3-5 óra között tudati ugrás következik. Többen Istenélményre számíthatnak.
Galaktikus tanács:" Eljött az idő, amikor gratulálnunk kell. csodálatos munkát végeztek nap mint nap. Ne feledkezzetek meg a következő mantrákról sem, melyek a rezgésbeépülést szolgálják, mely alapja a tudatszint ugrásnak."
Szisztrum Plénum Gamma:
Ariadne fonala, 
vezess engem Haza.
Kívánom a kéklő fényed,
átlényegítő Erénységed.
Egyek vagyunk a föld felett,
egybefogjuk a fénylő Eget.
Szeretet az én hívásom,
érjen véget most az álom.

(magyarázat a wikipédiáról: Ariadné, krétai királylány a görög mitológiában, beleszeretett a Krétába érkező Thézeuszba,  tanácsot kért hát a nagytudású Daidalosztól, miképpen segíthetné választottját a félig bika, félig ember Minotaurusz ellenében. Ariadné tündöklő koszorút, a történet későbbi változataiban aranyfonal-gombolyagot adott Thészeusznak, aki a szörny legyőzése után a fonal segítségével kitalált a labirintusból.)
Ezt 1000 x  ajánlott elmondani, mert vibrációi a Fény megkötését szolgálják. Részletekben is lehet mondani a sugárzás alatti 5 órában.
Az ISON- ról érkező sugár színei:
kék, rózsaszín és zöld , mely által szívük szeretetét sugározzák.

A Gamma Szuriána Esztella Vita mantrával kapcsolódhattok  az Isonhoz és frekvenciáinkhoz:
Gamma Szuriána Esztella Vita

Gamma, gamma tudás alma,
Istengyermek édes álma.
Isten kegyelme  velem légy,
Engem pártfogásba végy.
Szárnyalásom kéklő Égen,
vándorlásom Istenfényen.
Emberlétem végét járom, 
szívem békéjét megtalálom.
Alma, alma piros alma.
Etess engem tudás anyja.
Kérem vissza ősi jussom,
a tisztítás lényemben végig fusson.
Ilona
 http://istengyermek.blog.hu/

2 megjegyzés:

  1. Csak por maradt az ISON-üstökösből
    http://index.hu/tudomany/2013/12/03/a_nasa_szerint_csak_por_maradt_az_ison-bol/

    VálaszTörlés
  2. Az üstökös valóban porrá lett, de az űrhajó nem.

    VálaszTörlés