2013. december 5., csütörtök

Az új teremtés megkezdődött 11.01.



Az új teremtés
 Az új teremtés megkezdődött. 

3 fázisban történik: 

1. a lelkek felemelése, 
2. a testek gyógyítása, 
3. a szellem "elfogadása", befogadása, felnyitása  
 (nem tudtam pontosan szavakba rakni az érzést, amit itt kaptam, azért van 3 szóban leírva)
Minden egyes embert személyesen fogok felkeresni az égi seregekkel. Elhívásban, meditációban, relaxációban, álomban -ki készen áll, hallja majd szavam.
Segítünk, hogy tudjátok, mikor, mit kell tennetek!
Szeressetek és bízzatok! Ezt elvárom! Szeressetek és bízzatok!
Kicsiny az ember, de oly nagyra képes.
Fény áldjon: Kérem, köszönöm, kövess....élek....mert ÉN tudok segíteni. 
(a pontok előtt kérdeztem, erre kaptam ezeket a válaszokat , de a kérdés ismerete nélkül is érthető)


KOVÁCSNÉ SOMLAI NIKOLETT  CSATORNÁZTA   PILISSZÁNTÓ  
2013  November  11
2013.11. 01. 15-16 óra között






Mária rózsája

Amikor Mária megjelent a tudatomban, egy rózsa volt a szíve helyén, a rózsát felém nyújtotta, s azt mondta vegyem el, hogy szeressek és képviseljem őt......

Jézus 2. eljövetelét előkészítették a mennyekben....

Azt mondta sok helyen fog megjelenni, figyeljünk a jelekre (ezt többször megismételte) ....

Sokan kapnak az Ő szívrózsájából, hogy "használják", ha itt az idő.

 2013. 09. 08. Kisboldogasszony napján



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése