2013. október 21., hétfő

Eltűntek oldalak - Új MM 10.21.



MM2 - Mindennapi valóság és ami mögötte van - Új verzió


2013. október 21. hétfő 
  • 17:25 ÚJ VERZIÓ A mai napon reggel ugyan többen elérték még a merites oldalt mert 10-11 óra körül már megszünt. Többen jelezték hogy a saját eoldaluk sem fut, vagyis feltehetően több oldallal is hasonló történt. Mivel a dolgok mögött lehetnek más üzenetek és én sok olyan dolgot látok amit csak a köv. napokra vártam, meglehet hogy begyorsított picit, illetve már arra vonatkozóan jött ma elő ez a "leállás" így megnyitottam a MM2-t ami egy új verzió. Itt folytatjuk a hírfolyamot amig ez tud futni. Kérem hogy értesítsd erről az MM-blogot érdeklő ismerőseidet. Köszönöm. 
  •  17:28 Holnap este lesz tehát a közös Védelmezők behívása cimű szertartásunk, amin a részévtel önkéntes. Volt aki jelezte, hogy figyeljünk a védelemre, tehát ha valaki úgy érzi hogy a védelmezők behívása során még a védelem más formáira is figyelni akar tegye, nyilván nem ugrunk a kútba csak azért mert mondják és mert más is ugrik. Légy felelős önmagadért. Mindjárt közzéteszem a tegnapi kiírást ami a szertartásról szól, ez az MM1 oldalon maradt és eltünt az éterben. 
  •   17:48 A tegnapi napi hirt ld. alább az előző napi lapok között, benne a holnapi szertartásra vonatkozó felvezetésemmel. 
  •   17:58 Ági írja: Nemcsak az eoldalakkal, az egész internettel zűr volt. Reggel óta nem volt taninform (e-napló), a fb-on se lehetett posztolni, lájkolni. -- Éva és Eszter is írta hogy az eoldala nem él.. 
  •   18:04 Az események hátteréhez azt tudom elmondani hogy éjfél előtt úgy feküdtem le hogy csak ezt az éjszakát éljük túl. Ezen járt a fejem, pedig semmi okom nem volt ezt gondolni. Reggel biztos voltam benne hogy kora hajnalban fura, megterhelő és mátrixot érintő dolog történt. Ezért nem lepett meg különösebben a leállás, bár nem tudnám megmondani hogy mi van. Mondjuk napok óta szivat a rendszer mind bankártyailag, mind mobil netileg, így nyilván ez egy összetett személyes csomag pár nappal a szülinapom után. :) Új verzió jön de én ezt novemberre vártam... Ezek szerint már most beindulunk.. 
  •   18:41 Tegnapig 1000-1100 ember olvasta az MM blogot. Ahol tudtam értesítést hagytam és akit tudtam megkértem hogy ossza meg az új oldal hírét. Meglátjuk ki kerül meg.. Lehetséges hogy a 22-i művelet után fogok valamit kérdezni a társaságtól... :)
  •   18:48 DK - A hamis bajai videó kapcsán kiderült hogy az egyik rajta látható karakter egy DK-s párttag. Gyurcsány az imént a FB-on ezt tette közzé: "Pártomért tudok garanciát vállalni, azt meg tudom védeni. A támogatók, az aktivisták, a tagok tévelygése ellen nincs orvosság. Legfeljebb utolólag: távozniuk kell. Sajnálom..." - Amúgy a DK-ról ma kijött a Századvég adata miszerint UTOLÉRTE az E14-et és 5-5%-on vannak. Ej mi a kő :D
  •   18:50 Ágnes írja: Hát Tamás, én Boszniából jöttem haza tegnap éjjel, és nekem is az járt a szívemben, csak legyek már túl rajta...hajnali 1-kor értem haza... :)))) csak úgy eszembe jutott ...:)))
  •    18:50 A polgármester úr üdvözletét küldte az MM-nek: "Szép estét! Teljes  szeretetünkkel teremtünk, figyelünk, készülünk a holnapi napra. Üdvözöl a HéderVári csapat."
  •   19:02 Cs írja: A mai nap bővelkedett furcsa eseményekben nálam is. Nagyon tudatosnak kellett lenni, mert ha nem, azonnal volt valami váratlan, amire nem számítottam. Imádkozom holnap.
  •  19:31 Memonak idehoztam az okt. 19-i egyik bejegyzést: "VAN OLTÁROD? - Jelenleg kb. 1000-1100 ember olvassa ezt a blogot. Szeretném mindannyiótokat megkérdezni, hogy van e házioltárod? Ha nincs feltétlen hozz össze egyet, nem bonyolult. A lakásban általában van helye a tv-zésnek, a beszélgetésnek, az evésnek, az olvasásnak, a munkának, az alvásnak stb. de vajon a lelki belső életnek van e? Az oltár nagyon egyszerűen indul. Alaprészei a mécses(ek), az alapkövek (hegyi kristály, ametiszt és rózsakvarc) ezen kívül bármilyen kegytárgy ami neked kedves. Lehet fotó, kő valamely szent vagy távoli helyről, szobor, porcelán, ikon, a falra pedig szentkép(ek). Ha van kristálykoponyád az is odamehet, ill. tárgyak amiket hoztál pl. peruból, fatimából, Ciprusról, Sai Babától, Norbutol, stb. Szentelt gyertyák, füstölők stb. Ami benned van! Az a fontos az oltárban hogy az legyen ott ami NEKED kedves és fontos. Teremtsd meg kérlek ezt a helyet, mégha ez csak egy pici asztalka is kis fehér terítővel, de a lakás a lelked. A lelkedben ha van oltár akkor létrehoztad a letöltő állomást magadban ami a kapcsolódást segíti. Kérem, hogy aki még nem tette meg, a 22-i esti országos eseményre fabrikáljon egyet. Az oltár nem konstans, változhat ahogy te is, de állandóan létezik. Bármikor oda tudsz menni ha túl vagy terhelve és csak egy mécsest gyujtasz, megállsz előtte 5 percre és megkönnyebüllve távozol. Nyilván nem a tv tetején tartjuk az oltárt. Minél több, neked kedves dolgot koncentrálsz egy pontba, annál erősebb lesz a jelenlét azon a helyen ami idővel az egész lakás lelki motorjává válik. 
  •  
  • Forrás: http://www.merites2.eoldal.hu/
  •  
  •  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése