2013. szeptember 10., kedd

Néha a kevés is sokk - Záel

 
 
 Néha a kevés is sokk, mely szívemben ott honol!! 
 
Záel

Miért vagyok ÉN sokk emberek???           
Kérdezem, hisz a szeretetem feltétlen!!    
Feltétlen, mert nem lehet más, ahogy az EMBER adja, az az igazi mivoltja!                      
Ne bántsatok nagyon kérem, mert a SZERETET EGY!!                                             
Nem mérlegel jó vagy rossz, gyenge vagy erős, csak adom, ahogy tudom!                   
 
Nehéz e-világ, beteg a gyökere, az EMBERNEK fia sodorta ide!                          
Ide, hol nem értik a másikat, de mégis keresik az UTAT!!!!!                                       
Az UTAT, melyet mindig egyedül jársz majd, ha szerencsés vagy, megbékélsz a e-planétán. 
 
Ne bántsatok, inkább hagyjatok, majd a harcom megvìvom!!!!!                                   
Nem teszek mást, csak SZERETETEM adom, hiszen a lelkem belső templomában csend honol.               Csend honol, mert nem lehet más, hisz ez a célja MINDENKINEK e-planétán.         
 
Elvonulok, hagyjatok, mert most lelkem háborog.                                                          
Háborog, mert ez Ő is, de elmondok egy IMÀT, most Ő érte is.                                     
Elmondom az IMÀM, tán megnyugszik a lelkem, de nem kell, hogy megértsetek ENGEM!!!!!!!                 MEGÈRT ENGEM AZ ÙR FIA, HISZ Ő TUDJA, KIHEZ SZÒL AZ IMA!!!!!!
 
Záel
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése