2013. szeptember 7., szombat

Hogy kik vagyunk? - Záel


Namaste Angyalka!! Hogy kik vagyunk?? Honnan jöttünk?? Kell ezt nekünk tudni?! Hogy mi kik vagyunk?? Hallgasd meg a következőt:


Csak a hangot nem a szöveget (elsőre). Te ez vagy nekem!!! Biztos tudni fogod. Pihend ki magad kérlek mert ezt üzenik, megkaptam a kódokat.

"Pihenj, pihenj Angyal, küldöm mennyei kísérőm, meglásd kinyitja ő szárnyát, keblébe vesz és betakar szárnyaival, véd, oltalmaz bennetek. Erős minőség Ő, hisz küldöttemé tettem én. A leküldetés előtt megkapta feladatát, figyeljetek reá!!Ha beszél maga a gyógyítás, ha nem, akkor a jelenléte hoz imát. Ő már tudja mi vár reá s rátok, ezért küldtem feladattal hozzátok. Legyetek türelemmel, hozom az ajándékot!!"
Mihály

IMÁDAT, IMÁDAT, IMÁDAT :-) :-)

Záel


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése