2013. szeptember 5., csütörtök

Álmok-üzenetek - Záel 07.31.


 Hozzászoktunk, hogy mindent jó alaposan átgondolunk, megrágunk, de van egy eset, amikor ez nem vezet Sehova... amikor a Teremtő, a Szellem, az Egy szólít minket. /DK




 Álmok-üzenetek
   Záel  2013.07.31. 


Álmokban jön és üzen. -Itt az idő kezdd el!! - 
Kihalt városokban jártam, emberi zűrzavart láttam.Templomra, szent helyre leltem, s ott bent a titok egy részét megleltem. Megtaláltam én, mert odavitt az utam, melyhez egy általam még nem ismert energia mutatta az utat. Volt is annak célja velem, mert ujjongás ölelé lelkem. Felhúzható nagy magas ajtó fölött a titok, melyhez, hogy feljuss, az ajtó s mögötte a rács a titok. A rács melyre rálépsz és veled együtt hirtelen felrepít. Felrepít a nagy boltív alá, hol kilépsz s meglátod az elrejtett csodát. Felkiáltok döbbenten!! Szóval ide dugtátok el??! Ez a csoda?! Ne kérdezd mi a csoda, mert azt majd később mondja el az IMA. Én sem tudom mit láttam, de az érzés bennem van!!

Felriadtam, visszahoztak, mert megmutatni egyenlőre ennyit akartak. Jött az érzés, írjam le s küldjem hírét mindenkinek. Nem tudom én mire kell, hisz nem mérlegelem. Megélem és kész, hisz a leckét feladták oly rég. Embernek fia, ne gondolkodj, csak egyszerűen tedd meg a dolgod! Tedd meg, mert csak ez a dolgod, hisz a kirakósban ennyi csak a dolgod! Hogy kihez érnek oda e-sorok, azt reátok bízom. Szórjátok magját nyugodtan, én az engedélyt ezennel megadtam!!! Hogy mi a TEREMTŐ célja ezzel?? Nem az ember dolga, hogy eldöntse. Csak hagyd megélni naturan-pucéran és meglátod mindenre ott a válasz!! Ember, elfelejtettél egyszerűen élni s nem minden mögött a filozófikus választ vélni. Mert mikor már gondolkodsz, elvisz az egód!! Az egó, mely azt szereti, ha felesleges gondolatokkal etetik! Az egó a planéta nagy baja, ahová beférkőzik, mit sem ér az IMA!! 

Ember élj egyszerűen, hisz őseink erre tanítottak minket! Ezt hagyták örökül nekünk, mellyel, a kollektív tudat szembesül. Szembesül, mert nagy a világnak baja, mi emberek sodortuk oda!! Ne gondolkodj EMBER, csak cselekedj, tedd meg a dolgod SZERETETBEN! Mert egy kulcs mindehhez EGY, az pedig nem más, hogy felfedezd magadban SZERETETED!!

Ember ne légy farkasnak farkasa, mert ez az ÚT -érts meg már végre- nem visz SEHOVA!!

Befejezem soraim, küldjétek tovább, hová szeretnétek, mert hiszem, valahol e-sorok kiegészülnek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése