2013. augusztus 10., szombat

Ω3 és Ω4 kódok hatásai - Istengyermek 08.09.

 

Ω3 és Ω4 kódok hatásai

2013.08.09. 11:54 Istengyermek

alfa_1376041516.jpg_250x101

Ω3 2013.07.02.- én a csillagtér  ajándékkal készült számunkra.
Yahuna Gaya a Földanya megpróbáltatásainak ellentételezésékent kaphattuk meg az a Bölcsek Tanácsától a szívtudat kódját. Éjjeltől kezdve 
( 1.16  perc ) a teljes napon át ezeket a kódokat hinti ránk. Menjetek ki a napra legalább húsz percre. Leghatásosabb időpont 12 óra 15 perc.-   (már áthangolt minket.)

A szívtudat kódjai már aktívak, kivéve egyet a S(z)ies(z)tra Ajkaná-t, mely a csillaghajó beindítására szolgál. Hétfőtől azonban ez is aktív! Ennek nyomán a Kárpát Haza Magyari lelkei szerte az univerzumból hozzák le az Ős-Ős forrás tudását. 
 Ω4  A régi sejt struktúra  ÁTHANGOLÓ kódja. Önmegváltó tevékenység indul be a sejtekben, mely azt jeleni, hogy ÖnMagunk sejtszintű gyógyítása indul be  2013.Július 4.-én hajnal 3 órától két héten keresztül, egészen 2013.07.18.-án délután 17 óráig.   Lehettek kicsit aluszékonyak, mert a gyógyulás erőt von el. Ha tehetitek pihenjetek a természetben napi 1-2 órát.
Tehát 2013.Július 4.-től 2013.07.18.-án délután 17 óráig.

Mostantól (2013.08.09.-től) az áthangolás miatt, kérlek titeket aludjatok Isten csillagos ege alatt. Az aktiválások egy része ugyanis csak álomban történhet a tudati hullámzások miatt. Ilyenkor egy vibráló, hullámzó energialöket éri a testet. Sokan megijednének, mert ez a jelenség a szívszédüléshez hasonlít a leginkább. Ezért az Égi Tanács három főtanácsnoka erről a kérdésről így döntött. Az idegrendszeri  átállás a mai éjszakán megtörtét. A szívtudat hangolás pedig a csillagos ég alatt történik, még 3 éjszaka.

Hukaila Mayra Demayra  vagyok a tanácsnoka ennek a témakörnek. Fizikai testben is élek egy Maori gyógyító asszonyként:

 "Emijna Kalta Vesta Hurata Svohatanan.
 Jelentése:
 Én vagyok a mindenség s mindenség én, Isten Szent Egén."

Ha ezt megtanuljátok, soha többé nem lesztek képesek gyűlölni. A megbocsátás erénye Isten előtt a legnagyobb csoda, mely által ÖnmaGodat és a gyűlöleted alanyát is megkíméled a további energetikai "fájdalmaktól". Bár itt még nagyon finoman fogalmaztam. Ez az erő intenzitásában elmehet egészen a halálba sorvasztásig. Bocsánat, de ezt tudnotok kell, másként viszont még nem értitek meg a tudatosságotok bizonyos lépcsőjén.

"A szabadság a szépség és a szeretet örök-örök forrása legyen Veletek a mindennapokban." én Mahayra , mint Isten Fénye Áldalak Titeket.

Forrás: istengyermek.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése