2013. június 23., vasárnap

Engem érdekel a politika - 06.22.


Engem érdekel a politika...

Miért?  Mert a Politikusok alakítják a Mi Életünket. Tehát az enyémet is.

Tán nincs jogunk tudni és beleszólni, hogy mit döntenek a fejünk fölött a "képviselőink"? 

Talán rántsunk vállat? Talán hazugságok tömkelegében akarjuk leélni az életünket? Továbbküszködve és ezt hagyva a gyermekeinkre?

Egy példa arra amit érdemes tudnunk:

Megszavazták a "képviselőink", hogy  magyarok és külföldiek is vehessenek óriásbirtokokat nálunk.

Pedig:
A 2010-es választások előtt 11 nappal Orbán Viktor ezt ígérte:


„Önök biztosak lehetnek abban, hogy amíg a Fidesz kormányon lesz, és abban az én munkám is ott lesz, addig Magyarországon külföldiek – akármit döntenek Brüsszelben – itt soha termőföldet nem fognak vásárolni.” 


... és az akkori beszéde közben mivel vádolta az előző kormányt?.... Azzal, amit most éppen ő is csinál.... mert kiárulja az országunkat.

 Rántsunk vállat? ...

Nem arra buzdítok, hogy fegyvert fogjunk, és nem arra, hogy gyűlölködjünk.
Hanem arra, hogy lássunk, halljunk, és értsük meg mi történik a világunkban. Lássuk be, hogy a gyökeres változtatás elkerülhetetlen. Az eddigi rendszerek csődöt mondtak. 

Az égiek (és én is) azt kérik, hogy tájékozottak legyünk, de... ne ragadjunk bele a problémákba, és indulatokba. Hanem a figyelmünket koncentráljuk egy szép jövőre. Cselekedeteinket is ehhez igazítsuk.

DK

Orbán Viktor (Fidesz) nyilatkozata a magyar föld védelméről 2010. március 31-én 


 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése