2013. február 17., vasárnap

Öszetartozunk?

A Kossuth téren
 2013 február  17-én
 
Ránk ragyog a Nap! 
 
 
 
Sebestyén Mónika

Én ma nagyon boldog vagyok! Csodálatos, felemelő érzés volt ott lenni! Egy héten át végig hittük a maroknyi csapattal, meghallják az emberek a hívó szavakat. És megtörtént. Eljöttetek. Sokan. Bevallom, mikor megláttam a tömeget, sírtam. Sírtam a boldogságtól, hogy mennyien vagyunk. 
Hatalmas erőt, energiát lehetett érezni, még a nap is sütött végig, a felhők is tova tűntek, ahogy Árpád Kásler, mondta: "Ha Isten velünk, ki ellenünk?" Vannak, akiknek ez még mindig kevés. 
De ez még csak a kezdet, ez egy folyamat, ami most elindult és kitartunk, amíg kell! Legközelebb még többen leszünk, majd még többen, amíg el nem érjük a kritikus tömeget, és ki nem vívjuk az Igazságot. Azt az igazságot, ami a magyar hatályos törvényekben is benne foglaltatik, a törvények mellettünk állnak. Be fogjuk tartatni azokat! 
A média sajnálatos módon, hol ferdít, hol hazudik a mai eseményről. Nem számít, azt jelenti, hogy félnek. Ha félnek, az jó nekünk, mert mi, akik ott voltunk, Nem Félünk.
Sokan voltak, akiknek nincs deviza hitelük, mert tudják, ami itt és most elindult, sokkal többről szól. Sokkal többről...
Köszönöm mindenkinek aki ott volt, nagyon jó volt Veletek együtt lenni ezen a történelmi napon! Hatalmas ölelés Nektek!
 facebook
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése