2012. április 24., kedd

Ne lepődj meg túlságosan




Úgy érzem, szükséges  megemlítenem ezen a blogomon is egy friss hírt. Sokan fognak megijedni, ha nem tudják mire vélni az eseményeket. Segítsünk másoknak, hogy ne legyen pánik. Szerintem ez a faladata annak, aki tudja, mi miért történik.

Ha valamelyik nap Obama elnök bejelenti, hogy tárgyaltak a földönkívüliek Ashtar parancsnokságával és  mindent nyilvánosságra hoznak ezzel kapcsolatban, akkor ne lepődj meg túlságosan!

Én se őrültem most meg, és ti se gondoljátok majd magatokról.

Fontos, hogy senki ne féljen, mert ezek a földönkívüliek a jó oldalon, a Fény oldalán állnak, tehát segíteni jöttek nekünk. Már itt vannak mindenfelé, körülöttünk. Az amerikai kormány erre nem könnyen adta be a derekát , de megvan már a pontos dátum, ami hamarosan itt lesz.

 A szép jövőnk ezáltal nagyon rövid időn belül megvalósítható lesz. Örömmel várom.


http://ufo-sirius.blogspot.com/2012/04/mar-megvan-kulcs-datum-felfedesre.html

 

Kérem, minden olvasótól, hogy használja józan ítélőképességét…
Az olvasóknak minden bejegyzést egy bizonyos fokú tisztánlátással kellene kezelni. Tehát, mindenki maga döntsön a bejegyzések és üzenetek hitelessége felől… Mindenki vizsgálja meg az üzeneteket, és kérje ki Szíve véleményét, hiszen sosem téved!


 Ajánlom mindenki figyelmébe ezt a kis videót. Tanulságos, mivel egyik legnagyobb tudósunk véleménye:




Én is láttam UFO-kat, nem is egyet. Ráadásul nem is mostanában:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése