2012. március 8., csütörtök

Mihály Arkangyal a Szeretetről

"Minden, a legszeretettebb módon érkezik most hozzátok, és mint áldott gyümölcseink állnak a rendelkezésetekre a Földön, nektek, azoknak a csoportoknak, akik az Anyaföld kiteljesülő Jelenlétében, Ti Vagytok."



Mélyreható Békesség – 

Mihály Arkangyal üzenete

DEEP PEACE – 25th February, 2012
© Takeli MMagdalen, http://takeli.com

Szeretteim, Üdvözletem a Fény Mesterinek, Én Vagyok Mihály, az Arkangyali Jelenlétből és a Teremtés Szeretetét/Szerelmét hozom most el nektek.


Az Isteni Rendelkezés/Kinyilatkoztatás által én vagyok azzal megbízva, hogy biztosítsam a Földi embereket arról, hogy megismerjék helyzetük igazságát a Fényben, hogy továbbra már ne legyenek a félelemkeltő gondolatok béklyóiban megtartva, melyek eddig megakadályozták azt, hogy a Belső önvalójuk/énük meghozza számukra a mélyreható békességet, amely az ott lakó valódi lélek esszenciája/lényege.

Én arról is ismert vagyok, hogy a képességeim szerint, enyhíteni és átalakítani tudom az alacsony rezgésszinteket, és ezt most nagyobb mértékben/nagyságrenddel fogom megtenni értetek és bőséget kínáló valóságotokért, kérésetek szerint. Amit hozok nektek szolgálatommal, az az én esszenciám/lényegem tiszta/teljes fénye, amit így még eddig soha sem érezhettetek, és amit az idő múlása általi haladásotok nehézsége megakadályozott ebben.


Most van az ideje annak, hogy előrelépjetek a Szerelem/Szeretet felé, és összpontosítsatok az Önvalótokra, ami az Isteni, hogy Istenien vezessen bennetek az Istenségetekhez, mert ő az, aki ismeri az utakat és a lehető legnagyobb mértékben hordozza a saját lélekenergiátokat.


Beszéljetek hozzám, és Én meghallom azokat, engedjétek meg, hogy szerető gondolataitok elérkezzenek hozzám, mert ekkor van veletek az, aki Én Vagyok, és így ekkor a hozzám fordulásotokból a Mester, a Krisztusi Ember ismerszik fel belőletek. Én csak eszköze vagyok mindezeknek, amikor elhozom az ezekhez szükséges energiákat, hogy felébredjen bennetek az Egység érzése, olyat, amit még nem tapasztalhattatok meg e tudati síkon.


Én Vagyok az Egyensúlyba rendező, Én Vagyok mindezek Összekötője, aki elhozza nektek minden szeretetét, annak, amit csak valaha is kaphattatok egymástól, hogy többé soha se féljetek a bekövetkező változásoktól, mert így tudjátok meg majd azt, hogy mik is a céljaik ezeknek a változásoknak, és ti mint emberi és fénylény formában is ezekhez választottátok a tapasztalásaitokat. 


Minden, a legszeretettebb módon érkezik most hozzátok, és mint áldott gyümölcseink állnak a rendelkezésetekre a Földön, nektek, azoknak a csoportoknak, akik az Anyaföld kiteljesülő Jelenlétében, Ti Vagytok.

Bízzatok a felétek áradó Szeretetemben, aki Én Vagyok, aki felragyogtatja az Igazságotok fényének kardját, bár ez az őrző és védő lángoszlop csak a fény egyik megnyilvánulása, de saját szándékotok által tisztulhattak vele, hogy valódi belső fényétek igazsága felragyoghasson belőletek.


Ti mindannyian azok a Mesterek vagytok, akik a leghatalmasabb Szeretetben/Szerelemben sétáltok most a Földön. Mindannyitoknak a választott utatok szerint kell most visszaszereznetek, e rendkívüli időszakban a legteljesebb tudásotokat.

A Teremtőtöktől és Önvalótokból szólok most hozzátok, arról, hogy az Egység egy nagy terve meg lett szőve és a Fény szeretet mintájával lett megformázva. 


 Ne féljetek így a saját Nagyszerűségetektől, és engedjétek, meg hogy ez felébredjen bennetek, akként, mint egyike, akik Tudnak Szeretni, áthatóan Tudnak Szeretni, minden egyes részecskéjét a haladásotoknak és tapasztalásaitoknak. Engedjétek el a félelmeiteket minden egyes belélegzéskor, és minden egyes kilélegzés beszédével, énekével hangzón, amint nap, mint nap örömötökben vagytok az Isteni önvalótok felemlítésével, mint akik a Leghatalmasabb Szeretet/Szerelem felismerésében vannak, fejezzétek ki ezt a saját Isteni energiátokkal.

Minden egyes nap, minden egyes pillanatban erre kell ráébrednetek, ahogy utatokon haladtok. Ne a félelmeiteket vegyétek észre, hanem lássátok meg a Fény megannyi élő formáját, amely megalkotott bennetek. 


Most ez a Fény még ragyogóbban kínálja ajándékait a nagy változás idejében való részvételetek során, a Tudatosság, az Isteni Jelenlét hatalmas gyógyító és átalakító rezgéseivel, mint még valaha is ismertetek volna.

Az nem számít, hogy milyen meredek az út, még ha annak is tűnik. A fejlődésetekbe való felébredés és késztetés most alakul ki bennetek, és a félelmeitek elpárolognak, ott ahol felismeritek az Isteni Jelenlétet. Engedjétek meg, hogy a Fény átadja az összes rendezetlen rezgéseteket nekem, és bízzátok rá az én birodalmamra. Kérjétek meg tőlem választásotok szerint azt, ami szolgálhat bennetek, azokra az új tapasztalási formákra is, melyekkel most találkoztok, és engedjétek el azt, ami már rég nem képes bennetek szolgálni.


Ne tartsatok attól se, amikor a világotokra tekintetek és annak látványa változatlannak tűnik, mert ez akkor van, ha ragaszkodtok az alacsonyabb rezgésű energiáitokhoz. Mint egykor, így most is elérkeznek hozzám imáitok és vigasztallak bennetek, hiszen tudom, hogy továbbra is folyamatosan hajlotok arra, hogy visszajussatok a Szeretet/Szerelem világába. 


A Szeretet/Szerelemben nincsen félelem, akárhogy is bukkanjon elő belőletek, a Lelketek Örök Esszenciájából/Lényegéből. Mert felismeritek, és azt választottátok, hogy A Szerelem/Szeretet világa Legyen. Minden, ami az Örök Jelenlétből való, fellobbanva érződik meg bennetek, amikor megérzitek ennek a Hatalmas Szeretet/Szerelemnek örömteli ajándékait -amiről beszéltem- hogy ebben az utazásban, amely megtart benneteket a Szeretet/Szerelemben, még jobban elválaszthatatlanok vagytok, mint valaha.

Én Vagyok Mihály!


És elhoztam nektek ezeket az Igazságokat a Szeretet/Szerelemből. Örökké szívem fényében lakoztok, örökké szeretetemben vagytok. Vissza kell, hogy kapjátok az Igazságotokat, mint a Teremtő Szeretetének fényét, mert ti örökké, mindörökké abból valók vagytok.


És ez így van!


Szeretetemmel és Áldásaimmal a Szeretet minden hullámán keresztül.

Mihály Arkangyal


~~~~~~~~~~~~~~


Takeli MMagdalen


~~~~~~~~~~~~~~


© Takeli MMagdalen

Közvetítő, médium
Szignál sejt gyógyító
http://takeli.com

Translated by / magyar nyelvű fordítás: Földi Csillagok [http://foldicsillagok.hu/]


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése